A PATRA EDITIE A ULTRAMARATONULUI CARITABIL “100 FOR CHILDREN” VA AVEA LOC SAMBATA, 27 MAI 2017!

Dragi prieteni,

Editia de anul acesta a Ultramaratonului 100 for Children va avea loc pe 27 Mai 2017. Va puteti inscrie la una dintre probele:

– ultramaraton de 100 km sosea;
– stafeta 2×50 km;
– stafeta 5×20 km.

Traseul va fi diferit de cel din editiile anterioare. Noul traseu va fi anuntat curand pe site si pe pagina de Facebook.

Toti participantii vor contribui la terminarea constructiei Centrului social din Valenii de Munte pentru copiii de la Valea Plopului ingrijiti de Asociatia ProVita, prin fundraising individual pe platforma Galantom;

Va pregatim o linie de finish speciala la Valea Plopului, pe care o vom trece insotiti de copii, iar cei care vor dori sa ramana, vor putea petrece seara in tabara impreuna cu acestia.

Ca sa va facem pofta de alergare, puteti vedea in filmuletul de mai jos cat de frumos a fost anul trecut:

Servicii participanti:

– asistenta medicala pe toata durata evenimentului;
– masaj atat in timpul ultramaratonului cat si la sosire;
– bauturi sportive, energizante si suplimente;
– alimente si bauturi atat pe intreaga durata a evenimentului cat si la sosire;
– transport pentru intoarcerea in Bucuresti cat si pe durata evenimentului pentru participantii la stafeta;
– cazare pentru participantii care doresc sa ramana peste noapte in tabara;
– voluntari pe toata durata evenimentului;
– suport tehnic pentru fundraising;
– tricou tehnic personalizat;
– trofeu surpriza la finalul evenimentului;

Fundraising:

Avand in vedere scopul caritabil al evenimentului, fiecare participant va avea o pagina proprie pe platforma Galantom si va trebui sa se angajeze sa stranga o suma minima (500 RON) in beneficiul Asociatiei Pro Vita. Noi va vom sprijini cu suport tehnic dar si sfaturi pentru creste numarul donatorilor.

Detalii inscriere:

Deadline inscriere: 15 Mai 2016!
Inscrierile se fac online pe site-ul 100forchildren.ro. Detaliile despre taxele de inscriere si contul bancare se regasesc pe pagina de inscriere.

Mai multe detalii vor fi postate pe site, pe pagina de Facebook si pe evenimentul creat pe Facebook.

Cu drag,

Echipa de organizare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *